عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: جمعه 27 تیر 1393
بازدید: 158

 




به سـلامتی خودمون


که دردامونو روی این دیوار مجازی می نویسیم...


به ســلامتی کسایی که


خونده نخونده دردامونو لایکـــــــــــ­ می زنن....


وبه سلامتی کسایی که


از دردمون خوششون میاد و


copy-past می کنن . . . ♥ 








فیلمـ مسـפֿـره اے بہ نامـ "زنـבگـے"
با بازیگر مزפֿـرفـے بہ نامـ "مـלּ"
از کارگرבاטּ פֿــوبـے بہ نامـ "פֿــבا" واقعا بعیـב بوב ...



اگر با گرگها زندگی میکنی


زوزه کشیدن را بیاموز


در دنیایی که من زندگی می کنم


تنها خدایش از پشت خنجر نمی زند . . .




همـــه می خواهند 


جای تــو رادر قلبم  بگیرند.بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری

 
تاريخ : جمعه بیست و نهم شهریور 1392



تمـام ِ این چـند سـال و اَنــدی عــمرم بـه کــنار …


مـن فـــقط ،


بـه انـــدازه ی همــان صَــدُم هـای ِ ثـانیه ای که ،


در هــوای ِ عطـرِ ِ آغــوشت نفـس کـشیـدم ،


زنـــدگـی کــــردم




با چتـــر باشم



یا بدون چتر.... 


فرقی نمیكند ... 


" بی عشق خیــــــس بارانم ".... 




چـقــدر بـگـــویـم ؟


قــرص آرامـم نـمـــی کــنــــد !!!


آغـــوش تــ ــ ـــو


تـنـهــــا آرام بـخـش  مـــــن اسـت



 




همه میگویند چشمانت رنگارنگ است



اما من میگویم


چشمانت عسلیست


نه برای رنگش


برای اینکه شیرین ترین لحظاتم


در چشمان تــو خاطره شده اند . . .



در عشق اگر عذاب دنيا بكشي


با اشك به ديده طرح دريا بكشي


تا غربت من هزار فرسنگ باقي است


تنها نشدي كه درد تنها بكشي



مساحت خلوتم راپرکن!!!!


فرقی نمیکند افقی یاعمودی....


همین که ضلعی از۴دیواریم باشی کافیست!!!!





ارش نیستم ...که ....


کمان به دست بگیرم.......


اما...لحظه های باتوبودن راخوب شکار میکنم


ازبین خاطراتم...



مـــــــــــــــــــــن

 


غم برای خوردن

 


بسیار دارم

 


تو دیگر برایــــــــــــــــــــــــــم لقمه نگیر....




مرا که میشناسی! خودمم...


کسی شبیه هیچ کس...!!


کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی


مهربان ...صبور...کمی هم بهانه گیر





لعنتی!!!!


ده ساله های جغرافیا پاس نکرده هم میدانند.....


تو استوای من بودی!!!

اگر نوشته هایم را بیابی منم همان حوالی ام




کنجکاوم بدانم از کجا شروع شد دلبری هایت؟!


من که یادم نیست!!!


همین یادم است که در آغوش تو متولد شدم!


خودت بگو!


قبل از آغازم هم دلبری میکردی؟؟؟




مرد بغض نمیکند . . .


مرد گریه نمیکند . . .


مرد نمی شِکند . . .


فقط سیگاری روشن میکند و آرام و بی صدا لابلای دود و شعر میمیرد . .




خاموشی بهانه است



مشترک مورِد نظر فراموشت کرده است !



نامــــت


خاطراتــــت


بوســ ـــــه هایــــت


و لـــمــــس حــــس بودنـــــت


همـــه و همـــــه را بدست ســــــرد باد سپــــــردم


یادم تو را فرامــ ـــوش !


فـرقـی نـمـیـکـنـه مـن و تـو مـتـولـد ِ کـدوم بـرج ِ سـالـیـم !

 



مـــهم ایـنـه کـه اگـه تـــــو نـبـاشـی ، مـــن هـمـیـشـه بـــرج ِ زهـــرِمــــارم . . .






به سلامتی اونایی که هم دل دارن هم معرفت


اما کسی رو ندارن...


به سلامتی اونایی که تک پرن و با هر آشغالی نمیپرن...


به سلامتی تلخی روزگار که خیلی چیزارو میشه خواست


اما نمیشه داشت...


به سلامتی اونایی که غرور دلشون له میشه


ولی به حرمت رفیقشون فقط خون دلشو میخورن



 


برچسب ها : ,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش