عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: جمعه 27 تیر 1393
بازدید: 202

 

 

آهستـﮧ بیا


چیزے هم ننویس


نظر هم نگذار


 همان ڪﮧ بخوانــے بس استــ


من بــﮧ بــے محلـــے آدمها عادت دارم.

                                                       



ڪنارم خیـــلی ها هسـتــטּ . . .


امـــا . . .


בلــم! پیش تـــو آرومـﮧ . . .

 

                                                       

89.gifعشقت راپنهان میکنی که زنانگیت خدشه دار نشود...؟89.gif

89.gifاخم میکنی تا مهربانیت پنهان شود...؟89.gif

89.gifشماخطابم میکنی تا هواییت نشوم...؟89.gif

89.gifامانمیدانی !89.gif

89.gifنمیدانی ک چقدر این ها به تو می اید89.gif

89.gif♥و من دیوانه تر می شوم♥89.gif





ڪنارم خیـــلی ها هسـتــטּ . . .


امـــا . . .


בلــم! پیش تـــو آرومـﮧ . . .


1382079372840090_orig.jpg


در سرزمین من کسی بوسه فرانسوی بلد نیست...


اینجا مثل آلمان پل عشق ندارد


از گل رز هلندی هم خبری نیست..


اینجا عشق یعنی اینکه بخاطر چشم های دور و برت


معشوقت را فقط از پشت گوشی


بوسیده 
باشی. 


آغوش تو که باشد...


خواب دیگر بهانه ای برای خستگی نیست...!


و تپش های قلبت میشود لالایی کودکانه ام...


کنارم بمان...


میخواهم..


صبح چشمانم


در نگاه تو...بیدار شود..!!

 



موقع Delete خاطراتت؛


ذهنم Error ميدهد؛فكر كنم هنوز فايل دوست داشتنت درحال اجراست...




                                                     


ناصحا بيهوده ميگویی كه دل بردار از او،

 

 

من به فرمان دلم كی دل به فرمان من است...‎؟

 

                                                


حالا كه رفته ای ساعت ها به اين می انديشم 


من كه گفته بودم:بی تو ميميرم؛خدا يادش رفته مرا بكشد ياتو قرار است كه برگردی...





                               


مهر هم درحال رفتن است؛

 

 

اما قلبم هنوز تير نبودنت راميكشد...

 

 

 

 

                                                                                                             

 

هيچ قطاری از اينجا نميگذرد

 

 

تنها نشسته ام وقطارمی آفرينم؛

 

 

   نمیشنوی سرم دارد سوت ميکشد ازنبودنت...

 




گاهی میتوان تمام زندگی را در آغوش گرفت


اگــــــــــــــــــــــــــــــــــر


تمام زندگی ات یکــــــــــــــــ نفــــــــــر باشد

 

 


                                                       


تمام خوبـــــی حس مالکیتـــــــ اینه که


از کســــی که دوسشـــــــ داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟!


و اون بدون معطلی بگه


فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو



باور کن!


کار من نیست ،


کار دِل است


دِلم


جایی میان نَفَس هایَت


گیر کرده است




چه می شود


یک روز


تمام دارایی نگاهت را


به نامم کنی؟

 

 


برچسب ها : ,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش