عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: جمعه 27 تیر 1393
بازدید: 130

                                               


قفس يعنی دهان من وقتی زبانم روی اسم تو قفل ميشود...


++


بياقراربگزاريم وتونيا؛همان دلهره رسيدن تاآنجامراخواهد كشت...


++


عاشقانه های مراروی بازوهايت موميايی كن؛شايدسالهابعد باستان شناس كنجكاوی عاشقانه هايم را رمزگشايی كند.

++


بارانی ات رابپوش؛كنارم بنشين ابر ابرگريه دارم...


++


هنگام بارش باران سرت راسوی آسمان نگير؛من به بوسه های باران روی صورتت هم حسودی ميكنم.


++


بگذار مرزتنهايی را ردكنم؛ دلت می آيد؟ گذرنامه ام فقط مهرلبانت راکم دارد...


++


برای آغوشت نامی جديدبگذار اين آغوش راهمه دارند...


++


میگويند حرف وزن ندارد پس چگونه قلب آدم رامی شكند؟؟؟


++


دلم هوايت راميكند ميروم سراغ شعرهايم؛اين روزهاخوب يادگرفته ام خود رابه كوچه علی چپ بزنم...


++


اسمم ازيادم رفته است بس كه صدايم نکرده ای.


++


ميگن واسه كسی بمير كه برات تب كنه؛چه پرتوقع اند آدمهامن برات ميميرم خدانكنه كه تو تب كنی...


++


دل نه

"اجبار"

میفهمد نه

"نصیحت"

آنکه لایق

"دوست داشتن"

است رادوست دارد

 

 

++

 

 

دركوچه پس كوچه های دلم مشكوک قدم نزن؛اينجا جز خودت كسی رانمی يابی.

 

 

++

 

خيلی دوستت دارم امانميدانم اين خيلی راچگونه بنويسم كه خيلی خوانده شود.

 

 

++

 

 

اين روزها هيچ چيز سرجايش نيست،جزتو؛چه زيباجا گرفته ای در دلم!

 

 

++

 

 

سفری به دور دنياست وقتی دستانم تاانتهاصورتت رانوازش ميكنند...

 

 

++

 

 

رخت خاطرات رابه بند دلم نياويز؛گرد بادهای فراموشی حرمت نمی شناسند...

 

 

++

 

 

برايش نوشتم:به اميد فردايی بهتر شنيدم باديگری است؛نكند آن روزالف فردا رايادم رفته بود...

 

 

++

 

 

به مانيتور كه نگاه میکردم؛آنلاين كه ميشدی انگشتانم به لكنت می افتاد.

 

 

++

 

 

اين روزهاخيلی چيزها دست من نيست...مثل دست هايت...

 

 

++

 

 

راست يادروغش مهم نيست حرف كه بزنی؛چشمانت زيرنويس ميكنند برايم...

 

 

++

 

 

تاميخوام از تو دل بكنم صبر مياد!چه قدر اين عطسه هارو دوست دارم.

 

 

++

 

 

آدم خوب قصه های من!

دلتنگت شده ام.

حجمش راميخواهے؛

بی نهايت را تصور کن...

 

 

++

 

 

دست از پاخطا کنی،تعويض ميشوی همين حوالی کسی شبيه توهست!اين است پيام عشقہای امروزی!!!

 

 

++

 

 

مردم اين شهرچه ميدانند اینكه نامش راروز گذاشته اند همان شب است كه رنگش پريد وقتی چشمانت رابازميكردی.

 

 

++

 

 

من حواسم جمع جمع توبود؛ استاد رياضی این رانميفهمد ومرا مشروط خواهد كرد...

 

 

++

 

 

يادت اون قدرشيرينه كه وقتی به يادت می افتم مورچه ها دورم جمع ميشن...


فرستنده

 


1653***0935

                                                                                            


توی این دنیاهیچ چیزی وجود نداره که ارزش ناراحتی آدمو داشته باشه

من اینوبا تمام وجودم فهمیدم.

 

++

 

 

قصه مهربانیت را به نسیم میسپارم تا عالمیان بدانند که تو مهربانترینی.

 

 

++

 



سیگار میکشم تا دود کنم خیال بودنش را... ریه هایم بی تقصیرند ، فقط دارند تاوان ندانم کاری های دلم را پس میدهند!


++


از همان زمانی که مرا "گلم" صدا کرد... فهمیدم چقدر "عمرم" برایش کوتاه است!


++


هرگزندانستم قبرش کجاست؟؟؟آنکه میگفت بی تومیمیرم...!


++


ـــــــــهههههههههههـــــــــ

ـــــــــهههههههههههـــــــــ

ـــــــــهههههههههههـــــــــ

برایت کباب فرستادم که انرژی پیداکنی،وبرایم پیام بفرستی چه کنیم حالادرین دنیابدون رشوه هيچ کارى نميشه!

 

 

++

 

 

هوسی که صادقانه میگوید هوس،صد شرف دارد به عشق دروغی که ریاح کارانه

 

 

فرستنده

 


8913***0936

 

                 


لعنت به کسانی که تو نیستند ولی عطر تو را میزنند...:-(


برچسب ها : ,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش