عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: جمعه 27 تیر 1393
بازدید: 332
زندگی کردن که به همین راحتی ها نیست جان من!

 

باید باشد بهانه هایی که نبودشان نابودت کنند...

 

مثل :خنده های کسی,نگاه خاصی,صدایی.چشمهایی, تکه کلامهایی....

 

اصلا ادم باید برای خودش نیمکت دو نفره ای داشته باشد ...


تاعصر به عصربه ان سربزند....

 

شب که شدبایدشب بخیرهایی را بشنود....

 

باید باشند کوچه ها وخیابان و پیاده رو های که از قدمهایت خسته شده اند.....

 

فنجان های قهوه ای که فالشان عشق باشد....

 

میزی در کافی شاپ باید شاهد خاطرات ادم باشد...

 

باید باشند ریتم ها وموسیقی هایی که دگرگونت کنند...

 

حتی بوی عطری خاص درزندگیت حس شود...

 

دست خطی که دلت را بلرزاند....

 

عکس که اشکت را دراورد......

 

باید باشد....

 

باید باشد.....



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
19:3 || دنیا
 
 
سه شنبه یازدهم تیر 1392
ستایش..
 

دوباره نم نم بارون، صدای شرشر ناودون
دل بازم بیقراره

دوباره رنگ چشاتو، خیال عاشقی باتو
این دل آروم نداره نداره نداره

شبامو و خواب نوازش، دوباره هق هق و بالش
گریه یعنی ستایش…

ستایش تو و چشمات، دلم هنوز تو رو میخواد
دل باز پر زده واسه عطر نفس هات

اتاقم عطر تو داره، دلم گرفته دوباره
کار من انتظاره

یه عکس و درد دلامو، میریزه اشک چشامو
غم تمومی نداره نداره نداره

صدای باد و کوچه، داره تو خونه میپیچه
قلبم اروم نمیشه

بغل گرفتمت انگار، دوباره خواب و تکرار
باز نبودی من تکیه دادم به دیوار

ستایش یعنی دیوونگی هام، شبیه حس خوب تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم

چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی

چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم
نمیتونم تو رو تنها بزارم


 

 


برچسب‌ها: جملات عاشقانهاهنگ ستایشمرتضی پاشایی
23:4 || دنیا
 
 
سه شنبه چهارم تیر 1392
عشق....
 

 

عشــــــــــــــــــــــــــق،خودش خواهد امد..نمیتوان آن فرار کرد.


عشــــــــــق خودش اهسته اهسته می اید...


در گوشه قلب مهربانت ارام و بی صدا مینشیند..


و تــــــــــــو متوجه اش نخواهی بود...


و بعد ذره ذره قلبت را پر میکند..


کم کم مثل ساقه «مهرگیاه» در تمام جانت می پیچد ...


و ریشه می دواند،


به طوری که بی ان نمیتوانینفــــــــــــــــــــــــــــــس بکشی.

 

 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
20:11 || دنیا
 
 
یکشنبه دوم تیر 1392
هدیه خداوند...
 


مغرورانه اشك ریختیم چه مغرورانه سكوت كردیم 

چه مغرورانه التماس كردیم چه مغرورانه از هم گریختیم 

غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند 

هدیه شیطان را به هم تقدیم كردیم 

هدیه خداوند را از هم پنهان كردیم

 

 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
18:36 || دنیا
 
 
شنبه یکم تیر 1392
زندگی...
 

زندگی 

"زندگی" بـه من آموخـت . . . 

آدمها نـه " دروغ " می گویند 

نه زیر " حرفشان " می زنند . 

اگر " چیزی " می گویند . . . 

صرفا " احساسشان " درهمان لحظه سـت 

نبـایـد رویش " حساب " کرد 


 

 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
21:42 || دنیا
 
 
جمعه سی و یکم خرداد 1392
درد من..
 


درد مـــن،

چشمانـــی بـــود کـــه

بـــه مـــن " اشـــک " هدیـــه میـــداد

و بـــه دیگـــران " چشمـــک " ..........!


 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
22:43 || دنیا
 
 
چهارشنبه بیست و نهم خرداد 1392
حرف دلت...
 



وقتی سکوت خدا را در برابر عبادتت دیدی،

نگو خدا با من قهر است.

او به تمام کائنات فرمان سکوت داده،

تا حرف دل تو را بشنود.

پس حرف دلت را بگو....



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
23:58 || دنیا
 
 
چهارشنبه بیست و نهم خرداد 1392
فراموش نخواهی شد...
 


زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !
چشم فراموش میکند اما دل هرگز !
پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …


 
برچسب‌ها: جملات عاشقانه
14:10 || دنیا
 
 
سه شنبه بیست و هشتم خرداد 1392
دلم میخواهد...
 
گاهی دلم میخواد, وقتی بغض میکنم,


خدا از آسمان به زمین بیاد, اشک هامو پاک کنه, دستم را بگیره و


بگه: اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!!


بــیـــا بــــــریــــــــم

 

 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
12:12 || دنیا
 
 
دوشنبه بیست و هفتم خرداد 1392
دلتنگ تر...
 

وقتی می گویم سراغم نیا,


نه این که فراموشت کرده ام . . . ! !


یا دیگر دوستت ندارم !


نه,


من فقط فهمیده ام;


وقتی دلت با من نیست . . .


بودنت مشکلی را حل نمی کند


تنها دلتنگ ترم می کند.



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
20:49 || دنیا
 
 
دوشنبه بیست و هفتم خرداد 1392
تو چه گفتی سهراب؟
 

 

تو چه گفتی سهراب؟


قایقی خواهم ساخت ...


با کدوم عمر دراز؟


نوح اگر کشتی ساخت، عمر خود را گذراند


با تبر روز و شبش، بر درختان افتاد


سالیان طول کشید، عاقبت اما ساخت


پس بگو ای سهراب ... شعر نو خواهم ساخت


بیخیال قایق ....


یا که میگفتی ....


تا شقایق هست زندگی باید کرد؟


این سخن یعنی چه؟


با شقایق باشی.... زندگی خواهی کرد


ورنه این شعرو سخن


یک خیال پوچ است


پس اگر میگفتی ...


تا شقایق هست، حسرتی باید خورد


جمله زیباتر میشد


تو ببخشم سهراب ...


که اگر در شعرت، نکته ای آوردم، انتقادی کردم


بخدا دلگیرم، از تمام دنیا، از خیال و رویا


بخدا دلگیرم، بخدا من سیرم، نوجوانی پیرم


زندگی رویا نیست


زندگی پردرد است


زندگی نامرد است، زندگی نامرد است!


 


برچسب‌ها: دلنوشته
16:32 || دنیا
 
 
یکشنبه بیست و ششم خرداد 1392
همین کافیه..
 


یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر...

همین که دستت رو آروم بگیره.....
 

یه فشار کوچیک بده.....
 

این یعنی من هستم تا آخرش.....
 

همین کافیه....!



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
22:16 || دنیا
 
 
یکشنبه بیست و ششم خرداد 1392
بیچاره من...
 

بیچاره من…


کسی را پاشویه میکردم که از تب دیگری میسوخت…!!



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
10:12 || دنیا
 
 
یکشنبه بیست و ششم خرداد 1392
بسهههه دیگه...
 


بعضی وقتها باید یقه‌ ی احساست را بگیری 

با تموم قدرت سرش داد بزنی و بگی:

تورو خدا بسه‌

بسه‌ دیگه‌ تا حالا هرچی کشیدم  از دست تو بود



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
1:10 || دنیا
 
 
جمعه بیست و چهارم خرداد 1392
موزیک ویدئو جدید زانیار خسروی
 


سلامی دوباره به همه عزیزان...


دوستان موزیک ویدئوی زانیار خسروی به نام *امید دارم هنوز*


همه دانلود کنید خیلییییییییی قشنگه..


دانلود کنید گوش کنید خیلیییییی عالیه..مرسی...


اگه هم کسی متنشو خواست بگه بزارم..


اهنگ سایتم هم همین اهنگه میتونید گوش کنید بعد دانلود کنید:)))♥


زندگی رو با عشق میخوام واستون♥♥


اینم لینکش....

http://s4.picofile.com/file/7798395692/XaniaR_Omid_Daram_Hanooz.mp3


 


برچسب‌ها: اهنگ جدیدزانیار
21:44 || دنیا
 
 
سه شنبه بیست و یکم خرداد 1392
اشک..
 

و اشک...

و خاطراتی مبهم از گذشته

و احساسی که ماند در کوچه های خیس سادگی ام

فرصت با تو بودن توهمی شیرین بود

خواب کودکانه ی من

و تو ماندی در خاطرم

بی آنکه تو را ..!!!

چه قدر سخت است که با آشنا ترینت بیگانه باشی...

بعد از این همه عبورِ کبود،

قول میدهم دیگر قدر خلوتهایم را بدانم...



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
20:49 || دنیا
 
 
دوشنبه بیستم خرداد 1392
سکوت..
 



گاهی لحظه های سکوت

پرهیاهو ترین دقایق زندگی هستند... 

مملو از آنـچه می خواهیم 

بگوییم ولی نمی توانیم بگوییم …


 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
23:48 || دنیا
 
 
دوشنبه بیستم خرداد 1392
عاشق....
 

دیدیم نمیشود درزمین عاشق شدبه اسمان پروازکردیم


وقتی برگشتیم مارادرقفس انداختند


نتوانستیم ثابت کنیم پرنده نیستیم..!


ماتنها


عاشق شده بودیم...



 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
11:42 || دنیا
 
 
شنبه هجدهم خرداد 1392
دلم هوایت را کرده...
 

دلم هوایت را کرده است...

تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی....!!


 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
18:44 || دنیا
 
 
شنبه هجدهم خرداد 1392
اغوش هم....
 

می ترسم از اینكه

روزی

یك جایی

من و تو

خیلی دور از هم

شب و روز در آغوش یك غریبه

بی قرار هم باشیم ...

و بعد از هر بار هم آغوشی به یاد

آغوش هم بیصدا گریه كنیم !


 



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
12:19 || دنیا
 
 
سه شنبه چهاردهم خرداد 1392
التماس میکنم..
 

خدایا التماست می کنم 

همه دنیایت ارزانیِ دیگران ! 

ولی ... 

 آنکه دنیایِ من است 

 مالِ دیـگری نباشد...


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
17:31 || دنیا
 
 
چهارشنبه یکم خرداد 1392
با خدا دعوایم شد..
 

دیشب با خدا دعوایم شد ......

با هم قهر کردیم .....فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد......
 

رفتم گوشه ای نشستم .... چند قطره اشک ریختم..... و خوابم برد 

صبح که بیدار شدم .... مادرم گفت...
 

نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارونی " می آمد ....!!


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
16:46 || دنیا
 
 
شنبه بیست و یکم اردیبهشت 1392
فقط گاهی....
 

گاهی ارزش داره از همه چیزت بگذری 

تا لبخند رو به لبای یکی هدیه کنی 
 

گاهی میتونی با یه کار کوچیک همون لبخند رو بکاری رو لباش 
 

گاهی مهم اینه که بخوای بخندونی 
 

اون وقت خدا هم میخنده 
 

گاهی از خودت بگذر ... فقط گاهی ...

 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
15:12 || دنیا
 
 
شنبه هفتم اردیبهشت 1392
یهو...
 

بعضی آدمها یهو میان…


یهو زندگیت و قشنگ میکنن…


یهو میشن همه ی دلخوشیت…


یهو میشن دلیل خنده هات…


یهو میشن دلیل نفس کشیدنت..!


بعد همین جوری یهو میرن…


یهو گند میزنن به آرزوهات…


یهو میشن دلیل همه ی غصه هات و همه ی اشکات…


یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست…!


 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
17:6 || دنیا
 
 
پنجشنبه پنجم اردیبهشت 1392
نبار...
 
نبار باران....

 


نبار لعنتی....


عشقم با دیگری بیرون است...


سرما میخورد...!



 

 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه
14:34 || دنیا
 
 
چهارشنبه چهارم اردیبهشت 1392
قشنگترین احساس..
 


احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دوستت داره،


 احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دلش برات تنگ شده


 اما قشنگترین احساس وقتیه که بدونی یکی هرگز تورو فراموش نمیکنه!





برچسب‌ها: جملات عاشقانه
16:58 || دنیا
 
 
شنبه سی و یکم فروردین 1392
یادگاری...
 

خسته ام
تکیه زده ام بر دیواری از سکوت ؛ 
گاه گاهی هق هق تنهایی هایم سکوتم را میخراشد و نقشی از یادگاری میزند 
یادگاری هایی که کسی سواد خواندنش را ندارد 
هیچ کس جز خدا!



برچسب‌ها: جملات عاشقانه
19:55 || دنیا
 
 
شنبه سی و یکم فروردین 1392
عمر...احساس....
 

گاهی عمر تلف میشود ؛

به پای یک احساس ….

گاهی احساس تلف میشود ؛

به پای عمر !

و چه عذابی میکشد ،

کسی که هم عمرش تلف میشود ؛

هم احساسش ........



برچسب ها : ,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش