عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: چهارشنبه 12 فروردین 1394
بازدید: 580

علي عبدالمالكي-يا هيشكي يا تو

همه میگن که میری منو ترکم میکنی

نمیدونن بیشتر از هرکی تو درکم میکتی

نمیدونن منو تو جونمون بسته به هم

نمیدونن تو تمومه غم هامو کم میکنی

همه میگن که نباید به تو وابسته بشم

آخه مگه میشه من از عشق تو خسته بشم

اونا که نمیدونن منو تو عشق همیم

تازه میخوام همون که عشقمم ازم خواسته بشم

یا هیشکی یا تو

میخوا نگاتو

از من نگیری اون خنده هاتو

این دل به جز تو عشقی نمیخواد

میخوام صداتو  یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو دارم هواتو

از تو میگیرم دردو غماتو

از من نگیری این خاطراتو

میخوام چشاتو

یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو

وقتی از من دوری تو

میبینم صبوریتو

کی دلش میاد آخه بگه که مغروری تو

وقتی انقد خوبی تو وقتی میمیرم بیتو

قلبمی میکوبی تو

تو دلم محبوبی تو

یا هیشکی یا تو

میخوا نگاتو

از من نگیری اون خنده هاتو

این دل به جز تو عشقی نمیخواد

میخوام صداتو  یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو دارم هواتو

از تو میگیرم دردو غماتو

از من نگیری این خاطراتو

میخوام چشاتو

یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو


برچسب ها : ,