عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: سه شنبه 18 فروردین 1394
بازدید: 294
اس ام اس جدید جوک خنده دار 94

 

اس ام اس خنده دار

ﻣﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻓﺎﺑﺮﯾﮑﯿﺎ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﻫﺎﯾﯽ ﺍزﺩﻣﺎﻏﻤﻮﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ

ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽﻫﺎ ﺑﺎ ﮔﻮﺵ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ


جوک جدید ۹۴

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺳﺮﻣﺎ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﮕﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﻭﺯ ﻗﺒﻠﺶ . . .

 ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﺕ یا ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺳﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻟﺒﺎﺳﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍ ﮐﻤﻪ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ !

ﺷﺪﺕ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺷﺪﺕ ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﮔﯽ

اس ام اس خنده دار ۹۴

صبح رفتم از وانتی محلمون . . .

 نیم کیلو گِـــــــــــل خریدم دیدم عـــــــه …

وسطش ســــبزی هم داره !

الکی مثلا ۹۴

کسی لنگه کفش منو ندیده ؟؟؟؟؟

.
.
.

الکی مثلا من سیندرلام . . .

خنده ۹۴

من یه معذرت خواهی به همتون بدهکارم.

یادتونه بچه بودید پدر و مادراتون هی بهتون سرکوفت می زدند

 از بچه ی مردم یاد بگیر . . . اون بچه من بودم . . .

واقعا شرمنده

جوک ایرانی ۹۴

ایران:

کشوری است که مردمش پس از خستگی مفرط

 ناشی از سه ماه خواب سنگین زمستانی،

سیزده روز خوب استراحت کرده

وسپس وارد سه ماه چرت بهاره می شوند

تا برای سه ماه تفریح تابستانی آماده شوند!!

جوک ۹۴

خبر فوری
.
.
.
.
.
خر ترین شنبه سال در راه است

اس خنده دار ۹۴

دوست دخترم از من سوال کرد و گفت :

 کی را بیشتر از همه دوست داری!!!؟

گفتم : مادرم . . . . گفت : بعد از اون چی؟

گفتم : پدرم . . . گفت : بعد از پدرت؟

گفتم : برادرام و خواهرام . . .گفت : منو دوس نداری ؟؟؟؟

گفتم : تو سوال کردی کی را دوست دارم و نگفتی که عاشق کی هستی !!!

خوشحال شد و گفت عاشق کی هستی ؟؟

گفتم : رئال مادرید

طنز ۹۴

ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻭﺿﯿﻌﯿﺖ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯿﻢ ﻗﺸﻨﮕﻪ …

 ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺎﺩ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ

 ﺁﺧﺮﺵ ﻫﻢ ﯾﻪ ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ ﻧﻮﺷﺘﻪ

اس ام اس جدید

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ یخچال ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺧﻮﻧﺪﯼ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لاچخی …

ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪﺍﺩ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﻪ ﻣﺮﮔﺸﻪ …

ﮔﻔﺘﻢ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺸﻪ ﺍﺯﺵ ﯾﻪ ﻧﮑﺘﻪ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩ ﮐﻪ ﻧﺸﺪ

ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻭﻗﺘﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺘﻢﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﻋﺮﺿﯽ ﻧﺪﺍﺭم


برچسب ها : ,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش